Indbetalingsservice

Ny procedure med virkning fra 1. juni 2020.

Møns Bank har - sammen med flere andre banker - valgt at indgå samarbejde med Nokas Værdihåndtering om pengeautomater, døgnbokse, møntoptælling og byttepenge. Det giver større fleksibilitet og flere muligheder for dig som kunde.

 

Vores pengeautomater er med i et landsdækkende netværk, så du har adgang til foreløbig 280 Kontanten-automater i hele landet på ens vilkår.

 

Er du tidligere gået væk fra døgnboks, kan det nu være en fordel igen at overveje, da du fremover kan deponere i en række døgnbokse i Stege, Næstved, Køge, Nykøbing F. og flere andre steder.

 

Konkret betyder det:

  • At du skal indgå en aftale med Nokas om Indbetalingsservice, hvis du ønsker at kunne indbetale via Kontanten eller døgnboks. Det gør du på www.nokas.dk, vælg Indbetalingsservice og derefter Tilmelding ny kunde.
    Du kan læse mere om aftaletyper og priser på hjemmesiden, hvor du også skal bruge NemID Erhverv (medarbejdersignatur) til at underskrive aftalen digitalt. Er der ingen i virksomheden, der har NemID Erhverv, skal du kontakte Nokas på tlf. 7015 7600 - også, hvis du har spørgsmål til løsningen.
     
  • At du skal registrere dine indbetalinger i døgnboks (ikke hvis du vil benytte Kontanten automater) i Nokas’ kundeportal (https://cashportal.nokas.com).
     
  • At mønt og sedler også fremover skal bestilles via Nokas’ kundeportal.

Til indbetaling i pengeautomat kan du bruge alle typer kort – og du kan også få et særligt indsætningskort, MasterCard Debit Indbetaling, som kun kan bruges til indbetalinger (fx til medarbejdere). Bemærk, at hver medarbejder skal have sit eget personlige kort. Vi behøver ikke underskrift af kortholderen (men skal dog have medsendt scannet fotolegitimation, hvis denne ikke er kunde i Møns Bank).

 

Bestil kortet her.

 

Måske har du ikke brug for kontanthåndtering, men kan klare dig med MobilePay eller andre elektroniske løsninger? Vi opfordrer til at overveje dit behov i en tid med fortsat faldende kontantomsætning.