Hvordan bliver min forening kunde i banken?

Ønsker du at oprette en konto til din forening, er der en række formaliteter, der skal være på plads.

 
Udgangspunktet for et godt samarbejde er, at vi kender hinanden godt. 
 
Vi lægger vægt på tæt dialog og stort kendskab til foreningens forhold. Samtidig er der nogle generelle oplysninger, vi skal bruge i forbindelse med etableringen af kundeforholdet. Disse fremgår af blanketten "Etablering af kundeforhold" herunder, som du udfylder og sender til os.
 
Ønsker du først en indledende dialog, om at din forening bliver kunde i banken, er du velkommen til at kontakte os pr. telefon eller via denne formular
 
 
 
Overvej også, om foreningen skal have:
 
Om opkrævning og medlemskartoteker
Virksomheden Nets giver dig mulighed for at administrere dit medlemskartotek (FI-kreditor, hvis det er ønskeligt, at kassereren selv administrerer foreningen) samt kontingentopkrævninger. 
 
 

Følsomme personoplysninger anbefaler vi ikke, at du sender på en alm. mail, men via Netbank, hvis du er kunde - og ellers via dette link:

 

> Dokumentforsendelse