Sådan klager du

Vi har heldigvis kun meget sjældent klager fra vores kunder. I de fleste tilfælde bliver alle forhold klaret i en positiv ånd.

Hvis du er utilfreds med noget i Møns Bank, vil vi bede dig kontakte din rådgiver.

Hvis du synes, du ikke kan komme igennem med dit ønske hos din rådgiver, eller hvis du af andre årsager ikke ønsker at henvende dig til din rådgiver, er du velkommen til at henvende dig til:

Erhvervskunder
Erhvervschef Bart Gyldenløve Roetink, tlf. 55 86 15 22, bgr@moensbank.dk
 
Privatkunder
Privatkundechef Tom Lauritzen, tlf. 55 86 15 63, tl@moensbank.dk
 
eller klageansvarlig Thorkil Nielsen, tlf. 55 86 15 07, tn@moensbank.dk
 
Du kan også henvende dig til Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8b, 2. sal, 1256 København K, tlf. 35 43 63 33, www.fanke.dk
 

For de af bankens kunder, der er bosiddende uden for Danmark og som ønsker at klage over en ydelse købt online i Møns Bank, kan der også klages til EU-Kommissionens online klageportal på følgende link: 
http://ec.europa.eu/odr. Hvis du klager her, skal du huske at oplyse Møns Banks email-adresse: post@moensbank.dk.

 

Det er vores klare målsætning, at ingen af vores kunder vil få behov for at benytte sig af disse klagemuligheder. 


 

 

Mønsbroen - et stærkt symbol på bankens vision

Vi bygger bro og skaber kontakt mellem banken og kunderne.