Udgangspunktet for et godt samarbejde er, at vi kender hinanden godt. Vi lægger vægt på tæt dialog og stort kendskab til foreningens forhold. Lovgivningen kræver, at vi skal have besked, hver gang følgende indtræffer:
- Generalforsamling (referat skal tilsendes banken),
- foreningen skifter formand eller kasserer
- samt mindst én årlig ajourføring af kundeforholdet.
I alle tilfælde udfylder du og sender os én af følgende blanketter:
> Ajourføring af kundeforhold (forening)
> Ajourføring af kundeforhold (selskab)
Endvidere skal du udfylde og returnere denne blanket, hvis der skal ændres i adgangen til Netbank:
Upload materialer via vores sikre dokumentforsendelse - klik her
Særligt om CVR-nr.
Hvert tredje år skal foreningen forny sit CVR-nr. hos Erhvervsstyrelsen for at kunne videreføre det. Det sker via https://datacvr.virk.dk/data/, hvor foreningens Registreringscertifikat også kan hentes (gratis download).