Årlig ajourføring

Udgangspunktet for et godt samarbejde er, at vi kender hinanden godt. Vi lægger vægt på tæt dialog og stort kendskab til foreningens forhold. Lovgivningen kræver, at vi skal have besked efter den årlige generalforsamling (referat skal tilsendes banken) samt når foreningen skifter formand eller kasserer.

I alle tilfælde udfylder du og sender os én af følgende blanketter:

> Ajourføring af kundeforhold (forening)
> Ajourføring af kundeforhold (selskab uden bestyrelse)
> Ajourføring af kundeforhold (selskab med bestyrelse)

Endvidere skal du udfylde og returnere denne blanket, hvis der skal ændres i adgangen til Netbank:

> Ændringer til Netbank

Upload materialer via vores sikre dokumentforsendelse - klik her

Særligt om CVR-nr.
Hvert tredje år skal foreningen forny sit CVR-nr. hos Erhvervsstyrelsen for at kunne videreføre det. Det sker via https://datacvr.virk.dk/data/, hvor foreningens Registreringscertifikat også kan hentes (gratis download).

Derfor stiller vi spørgsmål (faktaark)